blogda ara

" utku 'sal " lık

Şubat 18, 2009

selamlamam bile bana özgüdür çünkü benim yaptığımı ben yapmışımdır, yapmaktayımdır ve sadece ben yapacağımdır. aynı hareketi eğer sende yapmaya kalksan mimik ve jestlerin bile benzese benimkilere sen ben olamadığın sürece o selamlama benim selamlamamdır.

bu açıcan bakıldığında aldığım nefes bile " utku 'sal " dır. attığım her adım ve soluduğum oksijenin kimyasal yapısı hatta. eğer sen ben olmak istiyorsan, gerçeklere bir şekilde ulaşmak ise amacın, katalizör olmadan anlıyamıyorsan kendi benliğini yahut beceremiyorsan yardımsız yürümeyi işte o zaman arıyacaksın " kendi 'sel " liğini ve o zaman diyeceksin sn. utku Y. doğru söylüyormuş

bunca kelimedir bahsettiğimse işte şudur; ben ben olduğum sürece utku 'sal olacaktır her nesne yahut ner canlı, eğer ben bir amaç için yaşıyorsam burada o amaçta " utku 'sal " dır.

Sevgiler saygılar !

0 yorum: